15 November

Jag har fått en del klagomål på att jag uppdaterar för sällan. Må hända må hända. Men grejen är att jag skriver inte denna blogg för er skull, utan min egen. Soo, där har ni det. Gillar ni det inte så finns det inte mycket jag  kan göra åt det.


Jag har på senaste tiden blivit helt besatt av tv-serien Gossip Girl. Jag tycker det är så sjukt bra. Dels för att det utspelar sig i New York (såklart) men också för att de i serien lever ett så jävla ballt liv. De får allt serverat på ett silverfat. Och med risk för att verka helt blåst (vilket jag vet att jag inte är så who cares) så skulle jag hemskt gärna vilja vara vän med dessa mäniskor. Det finns en till orsak till varför jag tittar på serien. Han heter Charles Bass. Chuck. Den killen är SEX. Sättet han pratar, rör sig på och ja, allt! Blir helt till mig när han dyker upp på skärmen. Kan kanske ha att göra med att jag saknar min boy och det faktum att jag vet att han inte kommer hem fören om en månad, som gör att jag bara vill slänga mig över Chuck och just go wild. Yeye. Han är snygg så så är det bara.


Just nu håller jag på med den andra säsongen av Gossip Girl. Det var faktiskt Boyboy som gjorde så att jag började kolla på det. Thanks you. Han har så bra smak när det gäller... Allt. Helt sinnes men så är det. Tyvärr är han helt underbar och jag tänker på honom hela tiden. Det är inte gulligt, bara jobbigt.


Imorgon får ni förhoppningsvis läsa något vettigare men jag är inte så vettig just nu så, sorry! 


                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                        xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0