23 November



Nu är det dags för mig att skriva lite igen känns det som. Jag går här och funderar på att lägga in en text jag skrev för ett tag sedan. Velar fram och tillbaka i den frågan. Vad tycker ni? Den handlar om "idealpartnern". Jag börjar själv märka att denna blogg krestar rätt mycket runt kärlek. Sorry, det får ni stå ut med. Jag tänker mycket på kärlek just nu och vad kärlek betyder för olika människor. Vissa är beroende av kärlek medans andra verkar ha för fullt upp för att ens stanna och känna efter.


Jag minns för ett par år sedan när jag prata med en kompis som jag då umgicks mycket med. Jag frågade henne "Hur går det med kärleken då?" Hon tittade på mig som om jag var dum i huvudet och svarade "Kärleken är död." Vilken sorglig sak att säga. Vi umgås inte längre. Inte p.g.a det hon sa, men vi kom helt enkelt inte överens om mycket. Hon var en "kompistjej" och jag var en "förhållandestjej". Då, var jag tillsammans med min första kärlek. Vi höll ihop i två år fastän det kändes så mycket längre. Vi trodde det skulle vara vi livet ut. Så gick det med det. Gymnasiet slet isär oss. Det är tufft. Hur gör man för att klara av en sådan omställning i sitt förhållande? Går det? Berätta!


Jag lägger in "idealpartnern" innan fredag för er som vill läsa.

                                                                                                                                                        xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0