3 November

Inatt vaknade jag och hade drömt om mitt ex igen. Varför vet jag inte. Han har varit en återkommande gäst i mina drömmar de senaste veckorna. Det har inte varit några dirty-drömmar, eller något ens åt det hållet. Det har bara varit något som gjort mina nätter lite lättare att ta sig igenom. Det är nästan så att jag vill lägga mig och sova nu för tiden, bara för att komma bort från den jobbiga tillvaron. Inatt red vi, på hästar. Jag hatar hästar. Konstigt att drömmen gjorde mig glad. Det ända vi gjorde var att rida hela natten.  Fast ska man klaga på att man sov gott hela natten trots en svår förkylning? Nej, trodde inte det heller.  


Det är konstigt det där. Vad ens undermedvetna försöker säga en. Tror ni på sånt? Jag gör.


Jag är just nu involverad i ett rätt tufft långdistansförhållande och börjar redan känna efter en inte alls lång tid, att det inte riktigt är min grej.  Jag tycker alldeles för mycket om att på impuls ringa min babe och spontant dyka upp utanför hans dörr redo för lite pussar och kramar. Men i ett långdistansförhållande är det inte lika lätt. Låt mig tillägga att det inte är i en annan stad han bor, utan i ett annat land. Norge närmare bestämt.  Norge, ett jävla land. Egentligen har jag inget emot själv landet, bara effekten den har på människors relationer till varandra.  Jag har en nära vän som träffade en kille som hon blev väldigt förtjust i (för att utrycka det milt) för ett par år sedan, vart bor han? Norge. Sen har jag en till vän vars pappa jobbar i Norge, vilket leder till att de inte träffas så ofta. Och sen nu min, vågar jag säga pojkvän(?) , och jag. Come on Norge, give us a break!


Anyway. Tror ni jag drömmer om mitt ex för att få vara glad åtminstone på nätterna eller vad handlar detta om?


xoxo


Kommentarer
Postat av: soso

Hejjsan.. vill du vara med i sveriges snyggaste/hetaste/skönaste blogg? du och din blogg kommer alltid finnas med så länge min slide finns. det ger dej mer uppmärksamhet och trafik till din blogg, är du intresserad så kolla in mina kategorier ang snyggast blogg.

pussar / Soso♥

2010-11-03 @ 23:05:39
URL: http://goldiiee.blogg.se/
Postat av: P.A.J Designs

Hej!



Nu är min smyckesshop öppnad med ett fåtal smycken! ta dig gärna en titt, och kom ihåg, Nyheter varje vecka!



Vill också passa på att be om ursäkt ifall du inte gillar denna typen av kommentarer!



/ P.A.J Designs! http://pajdesigns.blogg.se

2010-11-03 @ 23:41:34
URL: http://pajdesigns.blogg.se/
Postat av: anapanda

Jag tror inte dina drömmar handlar om just ditt ex. Jag läste någonstans att dom man drömmer om reflekterar en själv och man drömmer alltid om folk man har sett/träffat. Alltså, de personer du drömmer om har någon egenskap som representerar dig eller något liknande. haha, klurigt värre!



Kolla in min nystartade konstblogg :) om du gilla den får du gärna tipsa andra om den!

2010-11-04 @ 00:44:12
URL: http://anapanda.webblogg.se/
Postat av: smyckestokig

Fynda julklappar hos mig jag säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-11-04 @ 03:27:59
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0